söndag 22 juni 2008

sörby

Idag ska jag och min storebror till sörby och såva över till på onsdag. våra kusiner ska ochså såva över där fast till på lördag. Vi har en koja med träd jag är läkare,vi har en bäck brevid oss som vi hemtar vatten i en flaska den älste kusinen jobbar som moss ekspert vi har en sten ganska nära kojan där vi hemtar vatten. Den näst älste jobbar med att göra spjut av pinnar han har en särskild sten som han anvender alla ha egna saker jag kan rekna upp, sten, sjukhus ,sjukhusförråd ,mossa ,affären den minste jobbar inte och min storebror vill inte vara med synd. ja det gör vi nästan hela dagarna.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad du är duktig att skriva, jag tycker det är roligt att ni vill komma. Hoppas det blir fint väder så ni kan vara ute och leka.

Celia sa...

det var vist lite rängn